Συνεργασία Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος

Η προτυποποίηση δεδομένων στον χώρο των βιβλιοθηκών, είτε αυτή αφορά τα τεκμήρια είτε τον κατάλογο των Καθιερωμένων Όρων, είναι ένα θέμα που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα της βιβλιοθηκονομίας. Για το λόγο αυτό ήδη από τη δεκαετία του ‘60 αναπτύχθηκαν διάφορα πρότυπα, που ως βάση είχαν την προτυποποίηση κατά ISO2709 στο θέμα δομής και σύνταξης αρχείων, […]

Συνεργασία Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Read More »

Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

29 Ιουλίου 2020: Περισσότεροι από 100 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη διαδικτυακή μας εκδήλωση “Advocacy: Media & ΜΚΟ”. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των ομάδων ενδιαφέροντος και του ευρύτερου κοινού για την έναρξη του έργου “Non-profits & Media advocating for good!“, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Active citizens fund, με φορέα υλοποίησης το HIGGS και

Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ Read More »

Πρόσκληση – 29/07 | Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

-Ποια η σημασία των δράσεων συνηγορίας για τις ΜΚΟ; -Ποια είναι η συμβολή των ΜΜΕ και δημοσιογράφων σε ζητήματα συνηγορίας; -Ποιες οι σχέσεις ΜΜΕ και ΜΚΟ; -Ποια η χρησιμότητα των ανοικτών δεδομένων; -Παρουσίαση του έργου “Non-profits & Media advocating for good!” Με χαρά σας προσκαλούμε στην εκδήλωση ADVOCACY: MEDIA & ΜΚΟ η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, μέσω

Πρόσκληση – 29/07 | Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ Read More »

Πρόγραμμα Active citizens fund: Έργο “Non-profits & Media advocating for good!”

Η συνηγορία διεθνώς αποτελεί σημαντικό εργαλείο της Κοινωνίας των Πολιτών, στην προσπάθειά της να επιφέρει θεσμικές αλλαγές σε κοινωνικά προβλήματα. Στην Ελλάδα και ειδικά στην περιφέρεια, οι δράσεις συνηγορίας είναι είτε περιορισμένες, είτε περιορισμένης αποτελεσματικότητας, με εξαιρέσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον και ενίοτε την κοινωνική πρόνοια. Τα αίτια εντοπίζονται στους εξής παράγοντες: 1) την

Πρόγραμμα Active citizens fund: Έργο “Non-profits & Media advocating for good!” Read More »

Με νέα ιστοσελίδα, νέο λογότυπο και νέο ιστολόγιο το Open Knowledge Foundation

Το Open Knowledge Foundation, στο πλαίσιο ανανέωσης, παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το νέο λογότυπο, τη νέα ιστοσελίδα και το νέο ιστολόγιό του. Ο στόχος και οι επιδιώξεις του OKF παραμένουν σταθεροί, με όραμα για ένα μέλλον δίκαιο, ελεύθερο και ανοικτό, στο οποίο οι έννοιες «ανοικτά δεδομένα» και «ανοικτή γνώση» θα είναι ευρέως κατανοητές. Η αποστολή

Με νέα ιστοσελίδα, νέο λογότυπο και νέο ιστολόγιο το Open Knowledge Foundation Read More »

Μέντορες βοηθούν τους νέους επιστήμονες να πουν όχι σε δημοσιεύσεις μη αξιόπιστων επιστημονικών περιοδικών

Οι εξειδικευμένοι ερευνητές μπορούν να αποτελέσουν πρότυπα, που μοιράζονται τη σοφία και την εμπειρία τους στην πλοήγηση σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο εκδόσεων. Ο πολλαπλασιασμός των επιστημονικών περιοδικών με «αμφισβητήσιμο» περιεχόμενο έχει εγείρει έντονο προβληματισμό, προκαλώντας έτσι συνεργασίες μεταξύ επιστημονικών εκδοτών, πανεπιστημίων, κυβερνητικών φορέων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την

Μέντορες βοηθούν τους νέους επιστήμονες να πουν όχι σε δημοσιεύσεις μη αξιόπιστων επιστημονικών περιοδικών Read More »

Οι Ανοιχτές Πηγές Εκπαίδευσης (Open Education Resources – OER) λαμβάνουν διεθνή υποστήριξη με ψήφο της UNESCO

Ο διεθνής οργανισμός UNESCO ενέκρινε μέτρο για την ενθάρρυνση της ανάπτυξης και της περαιτέρω εξέλιξης των ανοικτών εκπαιδευτικών πηγών (OpenEducationResources – OER)  – το ελεύθερο, κοινόχρηστο εκπαιδευτικό περιεχόμενο που έχει κερδίσει ισχυρό προβάδισμα σε πολλά σχολικά συστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η συγκεκριμένη σύσταση πολιτικής, που εγκρίθηκε πρόσφατα  από την UNESCO, προωθεί τη συνεργασία σε θέματα

Οι Ανοιχτές Πηγές Εκπαίδευσης (Open Education Resources – OER) λαμβάνουν διεθνή υποστήριξη με ψήφο της UNESCO Read More »

Δελτίο τύπου: Πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της Google “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”

Η Google εξέδωσε μια ενημέρωση σχετικά με την πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της, η οποία θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις Γενικές Εκλογές του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο γίγαντας του Διαδικτύου δήλωσε ότι περιορίζει τη στόχευση του κοινού των εκλογών στις γενικότερες κατηγορίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα επιτρέψει στους πολιτικούς διαφημιζόμενους να στοχεύουν τους ψηφοφόρους με βάση

Δελτίο τύπου: Πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της Google “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση” Read More »

Η καταστολή των πολιτικών διαφημίσεων από την Google “θα έχει ελάχιστες επιπτώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο”

Του Alex Hern Σύμφωνα με πηγές, οι Βρετανοί διαφημιστές βασίζονται περισσότερο στις λέξεις-κλειδιά παρά στα εργαλεία μικρο-στόχευσης (microtargeting). Ένας νέος κανόνας που απαγορεύει τη μικρο-στόχευση σε πολιτικές διαφημίσεις θα έχει ελάχιστο αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τον Guardian, επειδή η πλειονότητα των πολιτικών διαφημιστών δεν χρησιμοποιεί τα εργαλεία αυτά, ούτως ή άλλως. Αντ’ αυτού, οι

Η καταστολή των πολιτικών διαφημίσεων από την Google “θα έχει ελάχιστες επιπτώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο” Read More »

ENTICE, Erasmus+: το OKF Greece σε μία Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την συν-δημιουργία στην Ιατρική Εκπαίδευση

Το ελληνικό παράρτημα του Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης (Open Knowlege Greece) ανακοινώνει και επίσημα την συμμετοχή του σε μία νέα ευρωπαϊκή πρωτοβουλία, διετούς διάρκειας για την αξιολόγηση των μεθόδων συν-δημιουργίας στο κομμάτι της ιατρικής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος ENTICE (Evaluating Novel Tangible and Intangible Co-creative Experiential medical education, Erasmus+, Knowledge Alliances for higher education). Ο

ENTICE, Erasmus+: το OKF Greece σε μία Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την συν-δημιουργία στην Ιατρική Εκπαίδευση Read More »

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Scroll to Top