Του 

Σύμφωνα με πηγές, οι Βρετανοί διαφημιστές βασίζονται περισσότερο στις λέξεις-κλειδιά παρά στα εργαλεία μικρο-στόχευσης (microtargeting).

Ένας νέος κανόνας που απαγορεύει τη μικρο-στόχευση σε πολιτικές διαφημίσεις θα έχει ελάχιστο αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τον Guardian, επειδή η πλειονότητα των πολιτικών διαφημιστών δεν χρησιμοποιεί τα εργαλεία αυτά, ούτως ή άλλως.

Αντ’ αυτού, οι Βρετανοί πολιτικοί διαφημιστές δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους σε διαφημίσεις αναζήτησης με απλή στόχευση σε μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά. Συχνά, αυτές οι λέξεις-κλειδιά αναφέρονται σε αντιτιθέμενα μέρη: την Πέμπτη, το Συντηρητικό κόμμα αγόρασε μια διαφήμιση για αναζήτηση της λέξης «Εργατικός», που οδηγεί τους χρήστες στην ιστοσελίδα labourmanifesto.co.uk, ένα site που δημιουργήθηκε από τους Tories για να επιτεθεί στις αναμενόμενες πολιτικές της Εργασίας, προτού κάποιο άλλο κόμμα να έχει κυκλοφορήσει το μανιφέστο του.

Η Google ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα απαγορεύσει την μικρο-στόχευση σε πολιτικές διαφημίσεις, «μέσα στην εβδομάδα», ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο. Όταν η απαγόρευση τεθεί σε ισχύ, οι διαφημιζόμενοι θα επιτρέπεται να περιορίζουν το κοινό τους, βάσει μόνο τριών γενικών κατηγοριών: ηλικία, φύλο και ταχυδρομικό κώδικα.

Αλλά στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με πηγή της Google, οι πολιτικοί διαφημιζόμενοι δεν έχουν έτσι κι αλλιώς πρόσβαση στη στόχευση κοινού «προσαρμοσμένης συγγένειας», την πιο ισχυρή μορφή μικρο-στόχευσης, η οποία τους επιτρέπει να ορίζουν πολύ μικρές ομάδες ψηφοφόρων και να στοχεύουν ειδικά μηνύματα σε αυτούς. Άλλες μορφές μικρο-στόχευσης, όπως η εστίαση σε ένα γεωγραφικό σημείο ή η στόχευση παρόμοιου κοινού σε άλλο περιεχόμενο, ήταν διαθέσιμες αλλά σπάνια χρησιμοποιήθηκαν από Βρετανούς διαφημιστές, ανέφερε η ίδια πηγή. Ως αποτέλεσμα, η απαγόρευση θα έχει ελάχιστο αντίκτυπο στις εκλογές του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Google αρνήθηκε να μοιραστεί συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των διαφημιζόμενων που χρησιμοποιούν τα εργαλεία που πρόκειται να απαγορευτούν σύντομα.

Η εταιρεία μοιράζεται γενικές πληροφορίες σχετικά με τις δαπάνες διαφημιζομένων, αλλά με καθυστέρηση μίας εβδομάδας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα είναι δυνατόν να μάθουμε τι ποσό έχουν ξοδέψει οι Tories στη διαφήμιση του μανιφέστου για τα εργασιακά μέχρι δύο εβδομάδες πριν από τις εκλογές.

Η Catherine Stihler, διευθύνων σύμβουλος του Open Knowledge Foundation, δήλωσε ότι η απαγόρευση της μικρο-στόχευσης ήταν ένα “πολύ ευπρόσδεκτο πρώτο βήμα» και κάλεσε τον Mark Zuckerberg να ακολουθήσει. «Όλα τα βλέμματα τώρα είναι στραμμένα στο Facebook, το οποίο, παρά τις όποιες αλλαγές, εξακολουθεί να δέχεται χρήματα για πολιτικές διαφημίσεις που μπορεί να περιέχουν παραπληροφόρηση», ανέφερε η ίδια.

“Αλλά η μακροπρόθεσμη λύση σε αυτό δεν συνεπάγεται αυτορρύθμιση. Ο μόνος τρόπος για να οικοδομηθεί ένα δίκαιο, ελεύθερο και ανοιχτό ψηφιακό μέλλον στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο είναι η αναθεώρηση των αναλογικών εκλογικών νόμων, ώστε να ανταποκρίνονται στην ψηφιακή εποχή”.

Στο μανιφέστο του, το Εργατικό Κόμμα ζήτησε μικρές αλλαγές στη ρύθμιση της ψηφιακής εκλογικής εκστρατείας, συμπεριλαμβανομένης της νομικής απαίτησης για διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις που να έχουν ένα αποτύπωμα, το οποία θα αποκαλύπτει ποιος τις προωθεί.

Πηγή

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Share This