BLOG

Οι δράσεις του Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης Ελλάδας σε μελέτη για τη Δημοσιονομική Διαφάνεια

Οι δράσεις του Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης Ελλάδας σε μελέτη για τη Δημοσιονομική Διαφάνεια

Η δημοσιονομική διαφάνεια και η ανάγκη εφαρμογής της σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκονται στο επίκεντρο της πολυσέλιδης μονογραφίας της κυρίας Αικατερίνης Σαββαΐδου, Επίκουρης καθηγήτρια της Νομικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, «Δημοσιονομική...

Διαβάστε Περισσότερα
Συνεργασία Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος

Συνεργασία Ιδρύματος Ανοικτής Γνώσης με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος

Η προτυποποίηση δεδομένων στον χώρο των βιβλιοθηκών, είτε αυτή αφορά τα τεκμήρια είτε τον κατάλογο των Καθιερωμένων Όρων, είναι ένα θέμα που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα της βιβλιοθηκονομίας. Για το λόγο αυτό ήδη από τη δεκαετία του ‘60 αναπτύχθηκαν διάφορα...

Διαβάστε Περισσότερα
Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

29 Ιουλίου 2020: Περισσότεροι από 100 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη διαδικτυακή μας εκδήλωση “Advocacy: Media & ΜΚΟ”. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των ομάδων ενδιαφέροντος και του ευρύτερου κοινού για την έναρξη του έργου “Non-profits & Media...

Διαβάστε Περισσότερα
Πρόσκληση – 29/07 | Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

Πρόσκληση – 29/07 | Εκδήλωση – Advocacy: Media & ΜΚΟ

-Ποια η σημασία των δράσεων συνηγορίας για τις ΜΚΟ; -Ποια είναι η συμβολή των ΜΜΕ και δημοσιογράφων σε ζητήματα συνηγορίας; -Ποιες οι σχέσεις ΜΜΕ και ΜΚΟ; -Ποια η χρησιμότητα των ανοικτών δεδομένων; -Παρουσίαση του έργου “Non-profits & Media advocating for good!”...

Διαβάστε Περισσότερα
Πρόγραμμα Active citizens fund: Έργο “Non-profits & Media advocating for good!”

Πρόγραμμα Active citizens fund: Έργο “Non-profits & Media advocating for good!”

Η συνηγορία διεθνώς αποτελεί σημαντικό εργαλείο της Κοινωνίας των Πολιτών, στην προσπάθειά της να επιφέρει θεσμικές αλλαγές σε κοινωνικά προβλήματα. Στην Ελλάδα και ειδικά στην περιφέρεια, οι δράσεις συνηγορίας είναι είτε περιορισμένες, είτε περιορισμένης...

Διαβάστε Περισσότερα
Με νέα ιστοσελίδα, νέο λογότυπο και νέο ιστολόγιο το Open Knowledge Foundation

Με νέα ιστοσελίδα, νέο λογότυπο και νέο ιστολόγιο το Open Knowledge Foundation

Το Open Knowledge Foundation, στο πλαίσιο ανανέωσης, παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το νέο λογότυπο, τη νέα ιστοσελίδα και το νέο ιστολόγιό του. Ο στόχος και οι επιδιώξεις του OKF παραμένουν σταθεροί, με όραμα για ένα μέλλον δίκαιο, ελεύθερο και ανοικτό, στο οποίο οι...

Διαβάστε Περισσότερα
Μέντορες βοηθούν τους νέους επιστήμονες να πουν όχι σε δημοσιεύσεις μη αξιόπιστων επιστημονικών περιοδικών

Μέντορες βοηθούν τους νέους επιστήμονες να πουν όχι σε δημοσιεύσεις μη αξιόπιστων επιστημονικών περιοδικών

Οι εξειδικευμένοι ερευνητές μπορούν να αποτελέσουν πρότυπα, που μοιράζονται τη σοφία και την εμπειρία τους στην πλοήγηση σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο εκδόσεων. Ο πολλαπλασιασμός των επιστημονικών περιοδικών με «αμφισβητήσιμο» περιεχόμενο έχει εγείρει έντονο...

Διαβάστε Περισσότερα
Οι Ανοιχτές Πηγές Εκπαίδευσης (Open Education Resources – OER) λαμβάνουν διεθνή υποστήριξη με ψήφο της UNESCO

Οι Ανοιχτές Πηγές Εκπαίδευσης (Open Education Resources – OER) λαμβάνουν διεθνή υποστήριξη με ψήφο της UNESCO

Ο διεθνής οργανισμός UNESCO ενέκρινε μέτρο για την ενθάρρυνση της ανάπτυξης και της περαιτέρω εξέλιξης των ανοικτών εκπαιδευτικών πηγών (OpenEducationResources - OER)  - το ελεύθερο, κοινόχρηστο εκπαιδευτικό περιεχόμενο που έχει κερδίσει ισχυρό προβάδισμα σε πολλά...

Διαβάστε Περισσότερα
Δελτίο τύπου: Πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της Google “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”

Δελτίο τύπου: Πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της Google “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”

Η Google εξέδωσε μια ενημέρωση σχετικά με την πολιτική πολιτικών διαφημίσεων της, η οποία θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις Γενικές Εκλογές του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο γίγαντας του Διαδικτύου δήλωσε ότι περιορίζει τη στόχευση του κοινού των εκλογών στις γενικότερες...

Διαβάστε Περισσότερα
Η καταστολή των πολιτικών διαφημίσεων από την Google “θα έχει ελάχιστες επιπτώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο”

Η καταστολή των πολιτικών διαφημίσεων από την Google “θα έχει ελάχιστες επιπτώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο”

Του Alex Hern Σύμφωνα με πηγές, οι Βρετανοί διαφημιστές βασίζονται περισσότερο στις λέξεις-κλειδιά παρά στα εργαλεία μικρο-στόχευσης (microtargeting). Ένας νέος κανόνας που απαγορεύει τη μικρο-στόχευση σε πολιτικές διαφημίσεις θα έχει ελάχιστο αντίκτυπο στο Ηνωμένο...

Διαβάστε Περισσότερα
Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Share This